logo-Integreat-325px

InteGreat voor autonome gemeente- en provinciebedrijven

Als autonoom gemeente- of provinciebedrijf vindt u bij InteGreat een pakket dat de volledige administratie van aankoop, verkoop en boekhouding automatiseert. Het pakket is opgebouwd uit de drie softwaremodules van InteGreat, die naadloos op elkaar zijn afgestemd en waarin specifieke acties en procedures eigen aan AGB’s zijn ingebouwd.

iconlogo-gouverment-250px

Eén geïntegreerde oplossing

iconlogo-procure-250px

ProCure, automatiseer uw aankoopproces en budgetopvolging

  • Permanente budgetcontrole
  • Automatisering van uw goedkeuringsproces
  • Uitgebreide rapportering
iconlogo-inis-pos-250px

INIS, beheer de workflow van uw inschrijvingsproces

  • Online registratie
  • Beheer van activiteiten, seminaries, opleidingen
  • Facturatie en rapportering
iconlogo-financial-250px

Organiseer de financiële processen en rapportering op uw maat

  • Geautomatiseerde boekhouding
  • Uitgebreide rapportering, op verschillende niveaus
  • Real-time integratie

Afgestemd op uw specifieke situatie

  • Rapportering over het beheer en de beleidscyclus van lokale overheden
  • Analytische rapportering per beleidsdomein
  • Budgettaire controle tot op niveau van de bestelaanvraag

Enkele lokale overheden die kozen voor InteGreat: